Miele Complete C3 Cat & Dog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Cat & Dog op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RoHo 24-03-2024

Krachtige stofzuiger, maar onaangename verrassing

Product 4 jaar in gebruik. Zuigt nog steeds lekker krachtig en heeft een lang snoer dat nog steeds prima oprolt. Maar nu grote ergernis omdat de stroom wegvalt. De stofzuiger open gemaakt en vond idd een draadbreuk bij het katrol. Dit is ook voor mijn linker handen simpel te verhelpen, maar heb hiervoor 2 kleine krijpstekkertjes nodig. Een bouwmarkt en de verkoper konden niet de juiste grootte bieden dus Miele gebeld. Ook zij kunnen blijkbaar niet de stekkertjes leveren. Wel werd mij gemeld dat ik dan een geheel nieuw katrol met snoer kon kopen voor €89,-. Ik heb hier van af gezien en zitten knoeien met een soldeerbout en een handige zwager.
Bijzonder dat na 4 jaar een stofzuiger van €370 het begeeft door een draadbreuk en ik dan met deze kosten wordt opgezadeld. Anderzijds vind ik het van Miele ook niet bijdragen aan de duurzaamheid, terwijl het probleem tot eenvoudig moet kunnen worden opgelost.

Pluspunten

• Krachtig
  • Lang snoer

Minpunten

• Prijs/kwaliteit
  • Niet duurzaam
  • Slechte service

t********@g******** 24-02-2024

Na 6 mnd minder zuigkracht. Na 10 mnd motor kapot. Max 2 x per week normaal gebruikt.

Alex 03-06-2023

Complete stofzuiger voor zijn geld

Zeer fijne stofzuiger die niet veel geluid maakt. En soepel stofzuigd. Met de roterende borstel zuigt hij moeiteloos alle haren en kruimels op. Kortom zeer complete stofzuiger voor een goede prijs

Pluspunten

• Geluid
  • Schoon

f***********@k********** 16-05-2023

Miele stofzuiger C3 top!

Krachtige, wendbare stofzuiger.
Zeer tevreden hiermee.
Stofzuiger ruikt niet naar de opgezogen honden- en kattenharen!

a************@g******** 28-03-2023

Super

Super fijne compacte krachtige stofzuiger , die makkelijk alle haren uit de vloerbedekking zuigt

Jan DH 08-01-2023

Perfecte huishoudstofzuiger.

Compleet geleverd. Perfect instelbare zuigkracht. Grote filterzakken. Lang snoer. Intuitive bediening.

Pluspunten

• Zuigkracht instelbaar
  • Lang snoer
  • Grote filterzak
  • Veel toebehoren